Milloin teille tulee Dragonlance-sarjan uusimmat kirjat? Pimeyden oppilas 2/3 Meripihkaa ja rautaa (Margaret Weis) ja Minotauri sodat 3/3 (Richar A. Knaak)

Kysytty

Milloin teille tulee Dragonlance-sarjan uusimmat kirjat?
Pimeyden oppilas 2/3 Meripihkaa ja rautaa (Margaret Weis)
ja Minotauri sodat 3/3 (Richar A. Knaak)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Margaret Weisin Meripihkaa ja rautaa (kuuluu ilmeisesti Musta oppilas –sarjaan?) ilmestyy marraskuussa 2006 ja Richard A. Knaakin kirjoittaman Minotaurisodat-sarjan kolmas osa ei ole vielä ainakaan suomeksi ilmestynyt.

Ilmestymisen jälkeen kuluu jonkin aikaa ennen kuin kirjat voi lainata kirjastosta. Kannattaa kysellä lähikirjastosta suoraan.