Milloin seuraavat kirjat on saatavilla esim. HelMet-kirjaston kautta E-kirjoina: Väinö Linna - Täällä Pohjantähden alla Väinö Linna - Tuntematon sotilas Mika…

Kysytty

Hei,
milloin seuraavat kirjat on saatavilla esim. HelMet-kirjaston kautta E-kirjoina:

Väinö Linna - Täällä Pohjantähden alla
Väinö Linna - Tuntematon sotilas
Mika Waltari - Sinuhe egyptiläinen

?

Vastaus

Vastattu

Lähetin kysymyksesi Kirjastoverkon yhteisiin palveluihin Helsingin kaupunginkirjastoon. Sieltä vastattiin, että kyseisistä kirjoista on myynnissä Ellibsin kautta ainoastaan Tuntematon sotilas, josta otettiin hankintatoive vastaan. Saatavuus kokoelmaan riippuu kirjojen kustantajasta. Suuri osa uusista kirjoista julkaistaan myös sähköisenä, mutta kaikkia vanhempia kirjoja ei välttämättä ole mahdollista saada kokoelmaan.