Milloin sarjaan Varjojen kaupungit (kirjailia Cassandra Clare) tulee neljäs osa suomeksi ja minkä niminen se on?

Kysytty

Milloin sarjaan Varjojen kaupungit (kirjailia Cassandra Clare) tulee neljäs osa suomeksi ja minkä niminen se on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Neljäs osa on nimeltään Langenneiden enkelten kaupunki. Se ilmestyy tämän vuoden syyskuussa.

Englannin kielellä neljättä ja viidettä osaa saa jo lainaksi HelMet-kirjastoista. Neljäs osa on nimeltään City of fallen angels ja viides osa on City of lost souls.