Milloin pystyy varaamaan Diana Gabaldonin suomennetun version Lumen ja tuhkan maa?

Kysytty

Milloin pystyy varaamaan Diana Gabaldonin suomennetun version Lumen ja tuhkan maa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjan voi varata heti kun ensimmäinen nide ilmestyy HelMet-tietokantaan lainattavana laitoksena, eli kirja ei saa olla ”käsittelyssä” vaan ”hyllyssä”. Hankintatoimiston mukaan kirja ilmestyy suomeksi kuitenkin vasta elokuussa, joten menee aikaa ennen kuin se on lainattavissa. Kannattaa seurata tilannetta osoitteessa: www.helmet.fi.