Milloin päästään siihen että voit ladata kirjastokorttiisi rahaa nettipankin kautta ja katsoa kortin saldoa? Nyt pitää odottaa että henkilökunta on paikalla …

Kysytty

Milloin päästään siihen että voit ladata kirjastokorttiisi rahaa nettipankin kautta ja katsoa kortin saldoa? Nyt pitää odottaa että henkilökunta on paikalla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vantaan kaupungin kirjastoautomaatioyksikön tietojärjestelmäasiantuntija vastaa, että tulostusjärjestelmät ovat erilaisia eri Helmet-kaupungeissa, eivätkä ne ole osa kirjastojärjestelmää. Kirjastokorttiin ei olla näillä näkymin lisäämässä kyseistä toimintoa. Helmet-kirjasto on Espoon, Helsingin, Kauniaisten ja Vantaan yhteinen.