Milloin on Milanin nimipäivä? Nimelle Milan ei tunnu löytyvän paljon tietoa suomalaisista lähteistä. Tsekissä Milanin nimipäivä on 18.6. Voisiko se olla siis…

Kysytty

Milloin on Milanin nimipäivä? Nimelle Milan ei tunnu löytyvän paljon tietoa suomalaisista lähteistä. Tsekissä Milanin nimipäivä on 18.6. Voisiko se olla siis varteenotettava nimipäivä myös meillä Suomessa tuolle nimelle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nimi on suosittu erityisesti Itä- ja Keski-Euroopassa. Unkarissa nimipäivä on 19.5., Tsekissä 18.6., Kroatiassa 13.11. ja Slovakiassa 27.11. Suomen nimipäiväkalenterissa nimeä ei ole.