Milloin on hakuajat Erasmus-vaihtoon tänä keväänä? Olen hakemassa Buckinghamshire New Universityyn Iso-Britanniaan ensi syksyksi vaihtoon.

Kysytty

Milloin on hakuajat Erasmus-vaihtoon tänä keväänä? Olen hakemassa Buckinghamshire New Universityyn Iso-Britanniaan ensi syksyksi vaihtoon.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Erasmus-vaihdosta vastaava Kansainvälisen liikkuvuuden ja yhteistyön keskus CIMO kertoo kotisivuillaan, että vaihtoon hakeudutaan oman korkeakoulun kautta. Kannattaa siis ottaa yhteyttä oman korkeakoulun kansainvälisten asioiden toimistoon tai kansainvälisten asioiden yhdyshenkilöön laitoksella tai osastolla.

Lähde ja lisätietoja: http://www.cimo.fi/Resource.phx/cimo/elinikainen-oppiminen/erasmus/liik…