Milloin oli lento-onnettomuus, jossa etelä-amerikkalaisia kirjailijoita kuoli palattuaan Euroopasta kirjailijakokouksesta, kun kone syöksyi maahan ja ketä…

Kysytty

Milloin oli lento-onnettomuus, jossa etelä-amerikkalaisia kirjailijoita kuoli palattuaan Euroopasta kirjailijakokouksesta, kun kone syöksyi maahan ja ketä kirjailijoita onnettomuudessa kuoli?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lento-onnettomuus oli vuonna 1983. Onnettomuudessa saivat surmansa Manuel Scorza, Jorge Ibarguengoitia, Angel Rama ja Marta Traba. Seuraavalla sivulla on taideteos Manuel Scorzan muistoksi, siinä mainitaan myös onnettomuus ja sen uhrit,
http://www.ccca.ca/resources/english/photography/large03.html .