Milloin kirjastoihin tulee lainattavaksi Marian Keyes; Kuuleeko kukaan? (Tammi, 2007) -kirja?

Kysytty

Milloin kirjastoihin tulee lainattavaksi Marian Keyes; Kuuleeko kukaan? (Tammi, 2007) -kirja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa on tulossa pelkästään Helsingin kaupunginkirjaston eri yksiköihin useita kappaleita ja uskon, että kirjaa hankitaan myös Vantaalle ja Espooseen. Kirja ilmestyy vasta syksyllä, joten kannattaa seurata tilannetta osoitteessa: www.helmet.fi. Heti kun kirja ilmestyy yhteenkään HelMet -kirjastoon ja on lainattavissa siitä voi tehdä varauksen yllä olevan verkko-osoitteen kautta. Varausta tehtäessä on oltava voimassa oleva Helmet -kortti sekä siihen liittyvä henkilökohtainen PIN-koodi.