Otsikko
Milloin Hoitotyön vuosikirja 2009 hankitaan Espoon Leppävaaran Sellon kirjastoon? Kirja on tarpeellinen hoitajille ja opiskelijoille sekä muille…

Kysytty

Milloin Hoitotyön vuosikirja 2009 hankitaan Espoon Leppävaaran Sellon kirjastoon?

Kirja on tarpeellinen hoitajille ja opiskelijoille sekä muille kiinnostuneille. Minua tavallisena ihmisenä kiinnostaa kirjan sisältö.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hoitotyön vuosikirja 2009 on jo Sellon kirjaston kokoelmissa mutta se on tällä hetkellä lainassa. Voit tehdä varauksen netissä http://www.helmet.fi Kirjoita hakukenttään hoitotyön vuosikirja 2009