Milloin Christopher Paolinin kirjoittaman Perillinen-kirjasarjan neljäs osa (Perintö) ilmestyy suomeksi? Tuleeko se kuluvan vuoden 2012 keväällä tai kesällä,…

Kysytty

Milloin Christopher Paolinin kirjoittaman Perillinen-kirjasarjan neljäs osa (Perintö) ilmestyy suomeksi? Tuleeko se kuluvan vuoden 2012 keväällä tai kesällä, entä missä kuussa? Jos suomennoksen tarkkaa ilmestymisajankohtaa ei osata määritellä, osaatteko sanoa, milloin suomennoksen pitäisi viimeistään ilmestyä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysyin asiaa Paolinin kirjoja Suomessa kustantavalta Tammelta. Sieltä kerrottiin, että alustavan tiedon mukaan Perintö on tulossa suomeksi lokakuussa 2012.