Millaista tutkimuskirjallisuutta löytyy joukkuevoimistelusta?

Kysytty

Millaista tutkimuskirjallisuutta löytyy joukkuevoimistelusta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Löysin seuraavat tutkimukset, kun kävin läpi yliopistokirjastojen yhteishakemistoa:

Mylly, Mari: "Siis prinsessaa ei voi esittää sammakon asussa" : joukkueiden ja tuomareiden näkemyksiä hyvästä joukkuevoimistelun kilpailuasusta / Mari Mylly.
Julkaistu Helsinki : Helsingin yliopisto, 2008.

Tahkokallio, Annika: Flow-kokemus joukkuevoimistelussa / Annika Tahkokallio.
Julkaistu Helsinki : Helsingin yliopisto, 2006.

Laine, Leena: Työväen urheiluliikkeen naiset / Leena Laine.
Julkaistu Helsingissä : Otava, 2000.

Laisi-Ikäheimonen, Virve: Vartalon liikkeiden avainliikkeet joukkuevoimistelussa [Elektroninen aineisto] / Virve Laisi-Ikäheimonen.
Julkaistu Jyväskylä, 2000.
Ulkoasu 66 lehteä.
Opinnäyte Pro gradu -työ : Jyväskylän yliopisto, liikuntakasvatuksen laitos. 502.
Liikunnan kirjastossa paperimuodossa.
Elektroninen aineisto