Millaisia kirjoja kirjastoilta (Helsinki, Vantaa tai Espoo) löytyy Jaguar -merkkisistä autoista? Kiitos tiedoista etukäteen.

Kysytty

Millaisia kirjoja kirjastoilta (Helsinki, Vantaa tai Espoo) löytyy Jaguar -merkkisistä autoista?

Kiitos tiedoista etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nämä kirjat löytyivät pääkaupunkiseudun aineistotietokannasta:
Cook: Illustrated Jaguar buyer's guide (Hakunilan kirjasto), Lademanns bil-lexikon - Jaguar (Martinlaakson kirjasto), Lyons: Jaguar - Performance and Pride (Leppävaaran kirjasto), Whyte: Jaguar (Rikhardinkadun kirjasto), Harvey: Jaguar (Itäkeskuksen kirjasto). Whyten kirja on lainassa tällä hetkellä. Näistä kirjoista yksi on ruotsinkielinen ja muut englanninkielisiä. Kirjastojen yhteystiedot ja puhelinnumerot löytyvät osoitteesta: http://www.kirjastot.fi/kirjastot/kirjastohaku.asp?hid=