Kirjoja ja www-sivuja raskaana olevalle ja 1. kertaa äidiksi tulevalle? Vauvan ja lapsen hoitoon kirjoja tai www-sivuja?

Kysytty

Hei!

Millaisia kirjoja ja www-sivuja olisi raskaana olevalle ja 1. kertaa äidiksi tulevalle? Entä vauvan ja lapsen hoitoon liittyviä kirjoja tai www-sivuja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Raskaudesta, synnytyksestä ja vauvan hoidosta kertovia tietokirjoja:

  • Kosonen, Laura. Matkaopas synnytykseen ja sieltä takaisin (2018)
  • Suomalainen vauvakirja. Toimittaneet Katajamäki, Matilda ja Gyldén, Outi (2017)
  • Rajasaari, Kati. Yhdeksän kuukautta elämästäni : raskausajan päiväkirja (2014)
  • Meille tulee vauva : opas vauvan odotukseen ja hoitoon. Toimittaneet Hakulinen-Viita, Tuovi ym. (2010)
  • Odottavan äidin käsikirja. Toimittaneet Sariola, Anna-Paula ym. (2014)

Lisää teoksia voit etsiä muun muassa PIKI-kirjastojen verkkosivuilta:

https://piki.verkkokirjasto.fi/web/arena/haku

Haussa voit käyttää esimerkiksi asiasanoja raskaus, synnytys, vauvat, lastenhoito. Tarvittaessa voit rajata hakutulosta oikealla näkyvästä luettelosta. Vanhemmaksi tulosta on myös kertomakirjallisuutta, jos tarinatkin kiinnostavat.

Verkkosivuja: