Millainen kirja on Forsberg, Bodil: Hymytyttö? En löytänyt siitä mitään tietoja.

Kysytty

Millainen kirja on Forsberg, Bodil: Hymytyttö?
En löytänyt siitä mitään tietoja.

Vastaus

Vastattu

Hymytyttö ilmestyi vuonna 1973 Vaasa oy -kustantamon kevyeen romanttiseen viihdekirjallisuuteen keskittyneessä Femina-sarjassa. Sarjassa julkaistiin vuosina 1971-81 yli sata kirjaa. Tuotteliain Femina-kirjoittajista oli tanskalainen Erling Poulsen (1919-95), jonka teoksia sarjassa ilmestyi lähes kuusikymmentä - 27 salanimellä Bodil Forsberg, 17 nimellä Else-Marie Nohr, 4 nimellä Eva Steen ja kymmenen hänen omalla nimellään.