Millainen elokuva on Laurin piilo? Mistä se kertoo? Olen nähnyt sen joskus silloin, kun se tuli televisiosta, mutta olin aika pieni silloin. Muistikuvat ovat…

Kysytty

Millainen elokuva on Laurin piilo? Mistä se kertoo? Olen nähnyt sen joskus silloin, kun se tuli televisiosta, mutta olin aika pieni silloin. Muistikuvat ovat hämärät. Voi olla, etten nähnyt sitä edes kokonaan.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on varmaankin Timo Torikan ohjaama ja käsikirjoittama kolmiosainen tv-elokuva Laurin piilo. Se esitettiin YLE:n tuotantona vuonna 1988. Valitettavasti enempää tietoja en elokuvasta onnistunut löytämään, mutta voit kysyä siitä esimerkiksi Ylen asiakaspalvelusta.