Millä tavalla Youtubesta vuokrattava elokuva maksetaan?

Kysytty

Millä tavalla Youtubesta vuokrattava elokuva maksetaan? Ohjetta ei löydy Youtuben eikä Googlen kautta.

Vastaus

Vastattu

Elokuvien, sarjojen ja ohjelmien ostaminen tai vuokraaminen YouTubessa edellyttää, että käytössä on Google-tili, johon on liitetty kelvollinen maksutapa (credit- tai debit-kortti, PayPal tai joidenkin operaattoreiden kohdalla maksu puhelinlaskulla).

Lisätietoja löytyy YouTuben ohjesivuilta: https://support.google.com/youtube/topic/9257105?hl=fi&ref_topic=9257500.