Millä tavalla tämä kysymyspalvelu eroaa kysy.fi:stä?

Kysytty

Millä tavalla tämä kysymyspalvelu eroaa kysy.fi:stä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysy kirjastonhoitajalta on valtakunnallinen verkkotietopalvelu, jossa kymmenet kunnankirjastot, erikoiskirjastot ja tietopalvelut ympäri Suomen vastaavat asiakkaiden kysymyksiin. Kysyjä ilmoittaa sähköpostiosoitteensa, johon saa vastauksen. Halutessaan hän voi pyytää, että vastausta ei julkaista julkisessa arkistossa. Asiakkaat voivat kommentoida vastauksia.

Kysy kirjastonhoitajalta -palvelun ydintehtävä on löytää sopivia tiedonlähteitä tiedonhakijalle. Vastaus on tietopalvelun ammattilaisen tekemä yhteenveto hänen löytämistään tiedonlähteistä.

https://www.kirjastot.fi/kysy

Kysy.fi on Helsingin kaupunginkirjaston ylläpitämä maksuton verkkotietopalvelu. Kysymyksiin vastaavat Helsingin kaupunginkirjaston kirjastovirkailijat ja kirjastonhoitajat sekä Kysy.fi-palvelun rekisteröityneet käyttäjät. Kysymyksen lähettäjän ei tarvitse ilmoittaa sähköpostiosoitettaan, mikäli ei halua vastausta sähköpostiinsa. Myös tässä palvelussa on kommentointimahdollisuus.

http://www.kysy.fi/