Millä tavalla saisin hommattua sellaisen Paasilinnan kirjan Neitosten karkumatka, vai oliko se retki sitten jos lötyy sellainen kirja kuin Poistui kotoa

Kysytty

millä tavalla saisin hommattua sellaisen Paasilinnan kirjan Neitosten karkumatka, vai oliko se retki
sitten jos lötyy sellainen kirja kuin Poistui kotoa

Vastaus

Vastattu

Sekä Arto Paasilannan romaani Neitosten karkuretki että Marja-Leena Tiaisen nuortenkirja Poistui kotoaan ovat lainattavissa Keski-kirjastoista. Ne voi varata itselleen verkkokirjaston kautta, puhelimitse tai kirjastossa asioidessa. Alla tietoa mm. varaamisesta ja kysymiesi kirjojen sijainnista:

Asiakkaan opas | Keski-Finna

Neitosten karkuretki : romaani | Keski-kirjastot | Keski-Finna

Poistui kotoaan | Keski-kirjastot | Keski-Finna