Millä suomenkielisellä nimellä tunnetaan "spaghetti worm" (lat. terebellid polychaete)?

Kysytty

Millä suomenkielisellä nimellä tunnetaan "spaghetti worm" (lat. terebellid polychaete)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Spaghetti worm, lat. Terebellid polychaete nimi tarkoittaa Töyhtömadot (Terebellidae)-heimon lajeja. Töyhtömadot kuuluvat Monisukamadot (Polychaeta)-luokkaan ja Nivelmadot(Annelida)-pääjaksoon.

Lähde: Esim. Maailman eläimet, osa selkärangattomat, s. 218-225.

Vastaus on Helsinign yliopiston Viikin tiedekirjaston tietopalvelusta http://www.tiedekirjasto.helsinki.fi/palvelut/tietopalvelu.htm .