Millä asiasanoilla ja mistä voisi hakea tietoa kanttiini/myymälätuotteista sekä menekistä? Teen opinnäytetyötä kanttiinituotteiden menekistä Amican hoitamassa…

Kysytty

Millä asiasanoilla ja mistä voisi hakea tietoa kanttiini/myymälätuotteista sekä menekistä?
Teen opinnäytetyötä kanttiinituotteiden menekistä Amican hoitamassa avolaitoksen ravintolassa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Viisainta olisi varmaankin mennä Amican nettisivuille, osoite: http://www.amica.fi ja katsoa sieltä yhteystiedot, jolloin pääset suoraan kysymään asiantuntijoilta, ainakin Amicaa koskevista asioista. On myös olemassa lehti nimeltä Amica uutiset, josta varmaan myös amicalaiset (muista, että emona on Fazer ; http://www.fazer.fi) voivat kertoa sinulle enemmän. Tuo Amica uutiset on ehkä vaikeasti saatavissa, se löytyy ainakin Haaga Instituutin ammattikorkeakoulun kirjastosta, mutta sieltä sitä ei lainata. Yritä sitäkin suoraan Amicasta. Opinnäytetyötä varten löydät lukuisia liiketaloutta ja erilaisia tutkimuksia käsitteleviä oppaita.