Miksiköhän kirjojen varauksen peruutus ei ole mennyt läpi vaimon ja itseni osalta?

Kysytty

miksiköhän kirjojen varauksen peruutus ei ole mennyt läpi vaimon ja itseni osalta?
hirveesti sakkomaksua joka vie kaiken ilon tästä muuten niin hyvin toimivasta kokonaisuudesta :(

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ovatkohan varaukset olleet peruttaessa jo matkalla noutopaikkaan tai jo noudettavissa?

Silloin niiden peruminen itse ei onnistu, vaan on otettava yhteyttä noutokirjastoon. Henkilökunta voi perua myös matkalla ja odottaa noutoa -tilaiset varaukset.

Varaukset voi myös lukita loma-ajaksi.https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Lukitse_varauksesi_lomalla(97058)

Ikävää, että sakkoja kertyi paljon.