Miksi w.i.t.c.h.-lehtiä ei ole kuin suunnilleen yksi kappale kutakin?? voisiko niitä olaenemmän / miksei niitä ole enemmän ????? niitäei ole ´juuri koskaan…

Kysytty

miksi w.i.t.c.h.-lehtiä ei ole kuin suunnilleen yksi kappale kutakin??
voisiko niitä olaenemmän / miksei niitä ole enemmän ?????
niitäei ole ´juuri koskaan paikalla koska ne ovat niin suosittuja...
eihän niitä vanhempia numeroita voi juuri koskaan lukea kun niitä ei saa käsiinsä!!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Noitajengi W.I.T.C.H. -lehteä hankitaan tällä hetkellä Kajaanin kaupunginkirjastoon lasten- ja nuortenosastolle 1 kpl, Lehtikankaan kirjastoon 1 kpl ja Lohtajan kirjastoon 1 kpl. Suosituimmat lehdet/kirjat ovat kirjastossa usein lainassa ja varmin keino saada haluamansa lehti lainaan on jättää siitä varaus. Kirjaston aineistomäärärahat ovat valitettavasti rajalliset ja jos jotain lehteä/kirjaa hankitaan useita kappaleita, niin vastaavasti sitten joudutaan jokin muu jättämään kokonaan hankkimatta. Lasten- ja nuortenosaston kirjahankinnoista vastaa osaston kirjastonhoitaja, jolle voi jättää hankintaehdotuksia. Näitä hankintaehdotuslomakkeita löytyy kirjaston jokaisesta palvelupisteestä.