Miksi uusi sukunimeni ei ole päivittynyt kirjaston sivuille, vaikka se on muuttunut jo yli kaksi vuotta sitten?

Kysytty

Miksi uusi sukunimeni ei ole päivittynyt kirjaston sivuille, vaikka se on muuttunut jo yli kaksi vuotta sitten?

Vastaus

Vastattu

Asiakkaan nimi Helmet-järjestelmään voidaan muuttaa vain kirjastossa. Tällöin asiakkaan pitää todistaa henkilöllisyytensä henkilötodistuksella, jossa uusi nimi näkyy.