Miksi uusi sukunimeni ei ole päivittynyt kirjaston sivuille, vaikka se on muuttunut jo yli kaksi vuotta sitten?

Kysytty
20.10.2020

Miksi uusi sukunimeni ei ole päivittynyt kirjaston sivuille, vaikka se on muuttunut jo yli kaksi vuotta sitten?

Vastaus

Vastattu
20.10.2020

Asiakkaan nimi Helmet-järjestelmään voidaan muuttaa vain kirjastossa. Tällöin asiakkaan pitää todistaa henkilöllisyytensä henkilötodistuksella, jossa uusi nimi näkyy.

1 ääntä
Oliko vastauksesta sinulle hyötyä?
Asiasanat
 
Haluatko jättää uuden kysymyksen? Lähetä se kysymyslomakkeen kautta.

Kommentoi vastausta

Ei muotoiluja

  • Sallitut HTML-tagit: <i> <b> <s>
  • Rivit ja kappaleet päätetään automaattisesti.
  • Verkko- ja sähköpostiosoitteet muutetaan automaattisesti linkeiksi.