Miksi Tuija Lehtsen Laura-sarjasta puuttuu yksi kirja (Laura, omat juttuni) välistä?

Kysytty

Miksi Tuija Lehtsen Laura-sarjasta puuttuu yksi kirja (Laura, omat juttuni) välistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laura - omat juttuni on täytettävä ystäväkirja eikä kuulu romaanisarjaan. Kirjastoon teosta ei ilmeisesti ole otettu siksi, etteivät täytettävät kirjat oikein sovi lainattaviksi. Ensimmäinen lainaajahan voisi kirjoittaa kirjan täyteen omia asioitaan... Kirjaa kannattaa etsiä kirjakaupasta. Lisätietoa Laura-sarjasta ja Laura - omat juttuni-kirjasta löytyy Otavan sivuilta. www.otava.fi