Miksi The Sleep Book -kirjaa (Guy Meadows) ei voi varata? Varaa-painiketta ei ilmesty kirjan alapuolelle.

Kysytty

Miksi The Sleep Book -kirjaa (Guy Meadows) ei voi varata? Varaa-painiketta ei ilmesty kirjan alapuolelle.

Vastaus

Vastattu

Kirjan ainoa nide on jouduttu poistamaan. Se on ollut joko rikki tai kadonnut.

Kirjasta on tehty uusi tilaus. Toivottavasti teos saadaan taas pian Helmet kirjaston kokoelmiin.