Miksi tältä palstalta häviää välillä kysymys (ja vastaus) ja joskus myös kommentti-kentältä kommentti? Valvooko / tarkastaako joku tekstit ja hallinnoi niitä?

Kysytty

Miksi tältä palstalta häviää välillä kysymys (ja vastaus) ja joskus myös kommentti-kentältä kommentti? Valvooko / tarkastaako joku tekstit ja hallinnoi niitä?

Vastaus

Vastattu

Kyllä. Kirjastot.fi-toimitus on vastuussa julkaisun sisällöstä kaiken kaikkiaan, joten kommenttikenttää moderoidaan. Kysy kirjastonhoitajalta -palvelusta vastaava toimittaja hoitaa vanhojen vastausten päivityksiä, korjaa rikki menneitä linkkejä, uusii sisältöä tai poistaa julkisesta palvelusta vanhentuneita vastauksia.

Kaikki Kysy kirjastonhoitajalta -palvelussa julkaistava sisältö keskittyy tiedonhakuun ja hyvien tiedonlähteiden suositteluun.

4 ääntä

Kommentit

:D