Miksi Serlan ”orava”-keltaista WC-paperia ei löydy enää kaupoista? Vain vastaava valkoinen, ärsyttävästi pienennetty arkkikoko ja mikä firma valmistaa…

Kysytty

Miksi Serlan ”orava”-keltaista WC-paperia ei löydy enää kaupoista? Vain vastaava valkoinen, ärsyttävästi pienennetty arkkikoko ja mikä firma valmistaa edellämainitun Serlan keltaisen arkkikoon mukaista tuotetta ?

Vastaus

Vastattu

Ehkä keltainen orava on suosituin merkki ja siitä syystä loppu lähikaupoista? Sitä kuitenkin valmistetaan edelleen. Serla

Kannattaa pyytää kauppiasta tilaamaan suosikkipaperia. Useimmat kaupat ottavat vastaan asiakastoiveita.

Tuotteet valmistetaan Mäntän tehtailla. "Metsä Groupin pehmo- ja ruoanlaittopaperiliiketoiminnasta vastaavalla Metsä Tissuella on 10 tuotantolaitosta viidessä maassa ja vankka jalansija Euroopan markkinoilla. Suurin osa Suomessa myytävistä tuotteista tehdään Mäntän tehtaalla, jossa on valmistettu wc-paperia 1900-luvun alusta lähtien. Nykyään tehtaalla valmistetaan Serla-, Lambi- ja Katrin-tuotteita, asiakkaiden omia tuotemerkkejä sekä SAGA-ruoanlaittopaperituotteita." Metsä tissue