Miksi sähköpostitse ei enää tule muistutusta lähestyvästä eräpäivästä? Tietoni ovat ajan tasalla eikä roskapostiin ole mennyt mitään kirjastosta tullutta…

Kysytty

Miksi sähköpostitse ei enää tule muistutusta lähestyvästä eräpäivästä? Tietoni ovat ajan tasalla eikä roskapostiin ole mennyt mitään kirjastosta tullutta. Sakkojako nyt kerätään, kun hyvä palvelu loppui?

T. L Ainaaja

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Muistutukset lähestyvästä eräpäivästä lähetetään edelleen sähköpostiin, palvelua siis ei ole lopetettu. Koska s-postiosoitteesi on oikea eikä roskapostiinkaan ole muistutukset menneet, täytyy kyseessä olla jokin väliaikainen toimintahäiriö järjestelmässämme. Jos ongelma jatkuu seuraavienkin eräpäivien kohdalla, kannattaa pyytää kotikirjastoa selvittämään asiaa.

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Hei, minulla oli sama ongelma mutta oliko tämäkin Turussa, ei käy ilmi vastauksesta.

Tämä ongelma oli Helmet-kirjastossa pääkaupunkiseudulla.