Miksi Lahden pääkirjastossa ei lukusalissa ole enää johtavaa pohjoismaista tekniikan ja autoalan lehteä: Teknikens Värld?

Kysytty

Miksi Lahden pääkirjastossa ei lukusalissa ole enää johtavaa pohjoismaista tekniikan ja autoalan lehteä: Teknikens Värld?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti jouduimme budjettisyistä karsimaan täksi vuodeksi tilattavien lehtien määrää ja Teknikens Värld valikoitui yhdeksi karsittavista mm. vähäisen kysyntänsä vuoksi ja siksi että vastaavantyyppisiä lehtiä oli muitakin. Ensi vuoden tilauksiin voi kuitenkin yhä vaikuttaa, eli jos useampi asiakas toivoo samaa lehteä jälleen tilattavaksi, otamme toiveet huomioon. Asiakkaiden kuulemiseen on tähdätty myös kevään kuluessa järjestetyllä lukuseurannalla, jotta saamme ajantasaista tietoa siitä, mitä lehtiä luetaan ja mitä ei. Toiveita voi esittää joko kirjastossa asioidessaan tai sähköisesti. http://www.lastukirjastot.fi/hankintaehdotuslomake