Miksi Helmet on niin alkeellinen järjestelmä, että se kertoo vasta viimeisellä sivulla, ettei kirja ole varattavissa. Nykytekniikalla tiedon saisi esille…

Kysytty

Miksi Helmet on niin alkeellinen järjestelmä, että se kertoo vasta viimeisellä sivulla, ettei kirja ole varattavissa. Nykytekniikalla tiedon saisi esille varmasti aikaisemminkin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiitos hyvästä huomiosta ja ehdotuksesta.

Välitin ehdotuksesi ylläpito- ja kehittämisryhmälle, joka lupasi ottaa ehdotuksesi mahdollisuuksien mukaan huomioon kun järjestelmää kehitetään.