Otsikko
Miksi en pääse uusimaan kirjoja. Minulla on 21 kirjaa joissa missään ei ole viittä kertaa uusimisia lähelläkään? Tulee herja Uusiminen estetty, koska: You have…

Kysytty

Miksi en pääse uusimaan kirjoja. Minulla on 21 kirjaa joissa missään ei ole viittä kertaa uusimisia lähelläkään? Tulee herja Uusiminen estetty, koska: You have exceede the maximun holds allowed? Ei ole ikinä pitkän kirjastohistoriani aikana moista minulle sattunut??????Eikö rajan pitäisi olla 100?

Vastaus

Vastattu

Kirjastojärjestelmässä on tällä hetkellä ohjelmistovirhe, jonka vuoksi uusiminen Helmetissä ei onnistu jos varauksia on 50. Voit soittaa omaan kirjastoosi ja pyytää virkailijaa uusimaan lainat.

Ohjelmistovirhe pyritään korjaamaan mahdollisimman pian.