Miksi en helmet haulla löydä mistään yhtään ooperan kummituksen soundtrackia? siis enganniksi?

Kysytty

Miksi en helmet haulla löydä mistään yhtään ooperan kummituksen soundtrackia? siis enganniksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laajimman hakutuloksen saavuttaa tässä tapauksessa kirjoittamalla "teoksen nimi" -kenttään teoksen alkuperäiskielinen nimi "Phantom of the opera" ja rajaamalla hakua esim. aineistotyypin mukaan (cd/dvd jne.) sivun yläreunassa olevan "rajaa/järjestä" -ikkunan kautta. Cd-formaatissa pk-seudun kokoelmista löytyvät mm. sekä Misha Segalin samannimiseen elokuvaan säveltämä musiikki sekä Andrew Lloyd Webberin
alkuperäinen musikaalilevytys.