Miksi en enää saa sähköpostiosoitteeseeni ilmoitusta siitä, että lainaamieni kirjojen laina-aika on päättymässä, siis muistutusta? Ennen tämä palvelu pelasi…

Kysytty

Moi!

Miksi en enää saa sähköpostiosoitteeseeni ilmoitusta siitä, että lainaamieni kirjojen laina-aika on päättymässä, siis muistutusta? Ennen tämä palvelu pelasi hyvin. Nyt huomasin että perheestäni jo kahdella on myöhässä olevia kirjoja, mutta näistä ei siis ole yullut "etukäteiskarhuja". Mitä on tapahtunut?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti tässä palvelussa on ollut jälleen ongelmia.
Kannattaa seurata itse eräpäiviä, koska järjestelmä ei toimi 100%:lla
varmuudella.