Miksi e-kirjastossa lukukertojen välillä pitää kirjautua uudelleen palveluun?

Kysytty

Miksi e-kirjastossa lukukertojen välillä pitää kirjautua uudelleen palveluun?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuten monessa muussa henkilökohtaisella tunnuksella käytettävässä verkkopalvelussa, myös e-kirjastossa on ns. aikakatkaisu. Järjestelmä kirjaa käyttäjän automaattisesti ulos tietyn ajan jälkeen, jos palvelussa ei ole tehty mitään. Näin taataan parempi tietoturva tilillesi.
Voit henkilökohtaisella laitteellasi asettaa sivuston muistamaan kirjastokorttisi ja PIN-koodisi numerot kenttiin automaattisesti.