Miksi Christien Poirotin varhaisia juttuja ei saa lainattua?

Kysytty

Hei, miksi Christien Poirotin varhaisia juttuja ei saa lainattua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitetaanko kysymyksessä kirjoja vai elokuvia? Kävin läpi Agatha Christien 20- ja 30-luvuilla kirjoitettuja teoksia ja ainakin Porvoossa vanhimmat Poirot-kirjat ovat hyvin saatavilla ja monet myös DVD:nä. Jos kysymyksessä viitataan teokseen Poirot's Early Cases, se löytyy suomennettuna nimellä Poirotin lyhyet jutut Askolan ja Pornaisten kirjastoista.