Miksi Android Axiell - My Library sovellus sanoo että palvelu ei ole käytössä?

Kysytty

Hei, miksi Android Axiell - My Library sovellus sanoo että palvelu ei ole käytössä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Palvelu ei valitettavasti toistaiseksi ole käytössä, koska sovellusta joudutaan vielä kehittämään. Tavoitteena on, että verkkokirjaston tulevassa uudessa versiossa myös tämä palvelu on käytössä.