Miksei onnistu Biblion kautta ladata ja lainata ruotsinkielisiä lastenkirjoja? Latasin android-puhelimeeni Biblion, mutta se ei löydä Helmet.fi kirjastoa…

Kysytty

Hei, miksei onnistu Biblion kautta ladata ja lainata ruotsinkielisiä lastenkirjoja? Latasin android-puhelimeeni Biblion, mutta se ei löydä Helmet.fi kirjastoa. Taskukirjaston kautta ei näy ääni ei e-kirjat.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjauduttuasi Biblioon pitäisi näkyviin tulla kohta Etsi kirjasto, josta löytyvästä luettelosta myös Helmet-kirjasto löytyy. Ongelmatapauksissa voisi auttaa sovelluksen poistaminen ja uudelleen asentaminen.

Biblion ohjeita löytyy alla olevasta linkistä:

file:///C:/Users/valketu/Downloads/FAQ%20Biblio%20app%20Finnish.pdf