Miksei Myllykosken kirjastossa ole kirjallisuuslukupiiriä?

Kysytty

Miksei Myllykosken kirjastossa ole kirjallisuuslukupiiriä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysyntä Myllykoskella on ollut vähäistä mutta kuulostellaan jos kiinnostuneita olisi enemmänkin. Kirjallisuuspiirit kokoontuvat pääkirjastolla, Kuusankoskella, Korialla ja Valkealassa. Syksyn ohjelma eri pisteissä on tällainen:

Kouvolan pääkirjaston kirjallisuuspiirit
Kouvolan pääkirjastossa toimii kolme kirjallisuuspiirin ryhmää, jotka kokoontuvat kerran kuukaudessa. Kaikissa ryhmissä käsitellään sama teos. Ryhmiin ei ole ennakkoilmoittautumista eikä osallistumismaksua. Parhaiten tilaa uusille osallistujille on keskiviikon iltaryhmässä.
• keskiviikon päiväryhmä klo 13-14.30 ja iltaryhmä klo 18-19.30
• torstain ryhmä klo 13 - 14.30
Kysy kuukauden kirjaa lainaan asiakaspalvelupisteestä. Kysy myös äänikirja- tai e-kirjaversiota. Kouvolan pääkirjaston kirjallisuuspiirejä vetää kirjastonhoitaja Outi Kauppala.

Syksyn 2017 kirjat Kouvolan pääkirjastossa:

20. ja 21.9. Helvi Hämäläinen: Säädyllinen murhenäytelmä

11. ja 12.10. Mikko-Pekka Heikkinen: Terveiset Kutturasta

15. ja 16.11. Teemu Keskisarja: Hulttio, Gustaf Mannerheimin painava nuoruus

13. ja 14.12. Sofi Oksanen: Puhdistus

Korian kirjaston kirjallisuuspiiri

Kirjallisuuspiiri kokoontuu Korian kirjastossa kerran kuukaudessa. Lukipiirin vetäjä on Maritta Naumanen

Syksyn 2017 kirjat ovat:

28.9. klo 14 Orvokki Autio: Pesärikko
26.10. klo 14 Riitta Jalonen: Kirkkaus
30.11. klo 14 Minna Rytisalo: Lempi
14.12. klo 14 Katso pohjoista taivasta: Runoja Suomesta, toim. Jenni Haukio

Kuusankosken kirjaston kirjallisuuspiiri

Kirjallisuuspiiri kokoontuu Kuusankosken kirjastossa joka kuukauden 2. tiistaina klo 14. Vetäjänä toimii Maritta Naumanen.

Syksyn kirjat:
12.9. Ruusuvuori, Juha: Yksi näistä pienimmistä
10.10. Rytisalo, Minna: Lempi
14.11. Nousiainen, Miika: Juurihoito
12.12. Katso pohjoista taivasta: Runoja Suomesta, toim. Jenni Haukio
Valkealan kirjaston kirjallisuuspiiri

Kirjallisuuspiiri kokoontuu Valkealan kirjastossa kerran kuukaudessa torstaisin klo 14. Vetäjänä toimii Maritta Naumanen.
Syksyn kirjat:

21.9. Autio, Orvokki: Pesärikko
19.10. Jalonen, Riitta: Kirkkaus
23.11. Rytisalo, Minna: Lempi
7.12. Katso pohjoista taivasta: Runoja Suomesta, toim. Jenni Haukio