Miksei kirjastossa ole NaNa 22 mangaa tai paradise kiss 10 ?? Hyvin ärsyttävää kun olen lukenut kaikki nana mangat paitsi osa22 joten saanko kysyä milloin…

Kysytty

Miksei kirjastossa ole NaNa 22 mangaa tai paradise kiss 10 ??
Hyvin ärsyttävää kun olen lukenut kaikki nana mangat paitsi osa22 joten saanko kysyä milloin kirjastoihin on tulossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaston hankintaosastolta kerrottiin, että että Nanaa ei ole Japanissakaan julkaistu kuin 21 osaa. Sarja jäi tauolle vuonna 2009, kun sen tekijä sairastui. Paradise kiss -sarjaa ei ilmeisesti ole tällä hetkellä myynnissä, mutta asiaa selvitellään vielä.

Joten valitettavasti vaikuttaa siltä, että toivomiasi osia ei kirjastoihin saada. Jos Paradise kiss -sarjan osa 10 onnistutaan hankkimaan, hankimme sen pikapuoliin. Tilanteen näet Helmetin kautta:
http://www.helmet.fi/fi-FI