Miksei e-kirjaston sivut hyväksy kirjastokorttiani, minulla on tunnuslukukin ja varausten teko netissä onnistuu??

Kysytty

Miksei e-kirjaston sivut hyväksy kirjastokorttiani, minulla on tunnuslukukin ja varausten teko netissä onnistuu??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoittanet uutta e-kirjan lainaustoimintoa? Saat varmaankin kirjautuessasi virheilmoituksen "Error: invalid library id" tai suomeksi "Virhe: Virheellinen kirjastotunnus".

E-kirjan lainauksessa on ilmennyt alkuhankaluuksia, joita selvitellään parhaillaan ohjelman toimittajan Ellibsin kanssa. Kyse ei siis ole kirjastokortistasi tai tunnuksestasi vaan itse palvelussa on ongelmia. Itse olen huomannut, että joiltain koneilta pääsen palveluun ja toisilta taas en. Voit siis kokeilla useammalla eri koneella.