Mikäs tämä nokkakärryjen lainaussysteemi konkreettisesti on? Varausjärjestelmän mukaan ei voi varata. Eli onko käytäntö se, että kärryjä voi mennä kysymään…

Kysytty

Mikäs tämä nokkakärryjen lainaussysteemi konkreettisesti on? Varausjärjestelmän mukaan ei voi varata. Eli onko käytäntö se, että kärryjä voi mennä kysymään niistä kirjastoista missä niitä on (Vallila, Viikki, Suokki) ja jos ovat paikalla saa lainata?

Entä mikä on laina-aika kärryissä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lainattavia esineitä ei voi varata, joten sinun pitää piipahtaa siinä kirjastossa, josta kyseisen esineen voi lainata. HelMetistä voit tarkistaa, onko esineitä vapaana. Nokkakärryjen laina-ajat ovat viikko tai yksi vuorokausi.

Nokkakärryjen tiedot löytyvät HelMetistä hakusanalla "nokkakärry".

http://www.helmet.fi/fi-FI