Mikäköhän vanha noin -80 luvulta oleva laulu akoi näin... Vanhemmat kaukana siellä, ette vuokseni itkeä saa... vaikkakin nyt miedontiellä teidän poikanne…

Kysytty

Mikäköhän vanha noin -80 luvulta oleva laulu akoi näin...
Vanhemmat kaukana siellä, ette vuokseni itkeä saa... vaikkakin nyt miedontiellä teidän poikanne taivaltaa...

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti onnistuneet selvittämään laulun nimeä tai esittäjää.

Jos joku kysymyksen lukija tunnistaa laulun, niin tiedon voi kirjoittaa vastauksen perään kommenttina.

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

ainakin jussi Roponen laulaa sen levyllä pojalleni. laulun nimi on Vanhemmille