Mikäköhän olisi hyvä kirja aikuiselle, joka haluaisi aloittaa ruotsin kielen opiskelun? lähtötaso on nolla ja valtaosa kirjoista edellyttää pohjalle vähintään…

Kysytty

Hei,

Mikäköhän olisi hyvä kirja aikuiselle, joka haluaisi aloittaa ruotsin kielen opiskelun? lähtötaso on nolla ja valtaosa kirjoista edellyttää pohjalle vähintään peruskoulu/lukiotason ruotsin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Esimerkiksi seuraavat kirjat sopinevat tarkoitukseen:

Turpeinen, Kaija, Lycka till! : ruotsin alkeiskirja aikuisille, 2001.

Fiilin, Ullamaija, Fullträff igen! : ruotsin kielioppi aikuisille, 2019.

Göransson, Ulla, På svenska! : svenska som främmande språk. 1, Lärobok : A1 & A2, 2010.

Keränen, Marit, Vi ses! : svenska för nybörjare, 2018.

Kirjat löytyvät Vaski-kirjastojen kokoelmista. Voit tarkista saatavuuden Vaski-verkkokirjastosta: https://vaski.finna.fi/