Otsikko
Mikähän ötökkä tämä mahtaa olla kun on näin iso? On näitä pieniä tummia näkynyt mutta tämä oulun kaakkurissa taapertanut yksilö oli pienen kävyn kokoinen.

Kysytty

Mikähän ötökkä tämä mahtaa olla kun on näin iso? On näitä pieniä tummia näkynyt mutta tämä oulun kaakkurissa taapertanut yksilö oli pienen kävyn kokoinen.

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu

Kyseinen ötökkä on todennäköisesti sarvikuonokas, joka kuuluu Euroopan kookkaimpiin kovakuoriaisiin. Aikuinen kuoriainen on noin 30–50 mm pitkä.

Lisätietoa:
Wikipedia
Ötökkätieto