Mikähän on Stephen Kingin uusimman julkaistun kirjan nimi? Kyse on kokoelmasta, jolla on neljätoista lyhyttä tarinaa.

Kysytty

Mikähän on Stephen Kingin uusimman julkaistun kirjan nimi? Kyse on kokoelmasta, jolla on neljätoista lyhyttä tarinaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimäsi kirja on varmaankin tämä:
King, Stephen
Everything's eventual : 14 dark tales
London : New English Library, [2003]
ISBN 0-340-77074-0

Osoitteessa http://www.helmet.fi voit käydä tarkistamassa kirjan saatavuuden pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastoissa.