Mikähän nuotti tämä mahtaa olla? Antanut koululainen tällaisen tiedon: Villadestin suihkulähteet.

Kysytty

Hei!
Mikähän nuotti tämä mahtaa olla? Antanut koululainen tällaisen tiedon:
Villadestin suihkulähteet.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä Lienee Franz Lisztin pianokappale Les jeux d'eau a la Villa d'Este (Villa d'Esten suihkulähteet). Se sisältyy kokoelmaan Années de pèlerinage, S163. (Troisieme année)

Yhtenäistetty Franz Liszt - teosluettelo