Mikähän nuortenkirja saattaisi olla kyseessä: 2000-luvun alussa ilmestynyt kotimainen nuorten fantasiakirja, jossa tyttöporukalle kasvaa hännät. Kirjan nimi ei…

Kysytty

Hei! Mikähän nuortenkirja saattaisi olla kyseessä: 2000-luvun alussa ilmestynyt kotimainen nuorten fantasiakirja, jossa tyttöporukalle kasvaa hännät. Kirjan nimi ei millään tule mieleen. Muistaakseni kyseessä oli naiskirjailija. Kiitos!

Vastaus

Vastattu

Tytöille kasvat hännät Sari Peltoniemen kirjassa Kummat (2003).