Mikähän lastenohjelma on kyseessä? Sitä on esitetty ehkä 1980-luvun lopulla. Piirrossarja, jossa katsoja sai hetkittäin aikaa ratkaista tarinaan liittyviä…

Kysytty

Hei!
Mikähän lastenohjelma on kyseessä? Sitä on esitetty ehkä 1980-luvun lopulla. Piirrossarja, jossa katsoja sai hetkittäin aikaa ratkaista tarinaan liittyviä pulmia taustamusiikin soidessa, kunnes tarina taas jatkui. Ohjelman hahmoja olivat muistaakseni Mirina-Marina, Viirumusseli ja moirit.

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti onnistuneet saamaan selville ohjelman nimeä. Se vaikuttaa kyllä etäisesti tutulta. YouTubeen ja joihinkin blogeihin on kerätty koosteita 80-luvun lopun lastenohjelmista. Ehkä onnistut löytämään ohjelman niistä:
https://lapsuusmuistelua.vuodatus.net/sivut/lastenohjelmat

YouTubesta kannattaa hakea hakusanoilla "Lastenohjelmia 80-luvun lopulta".

Ehkä joku kysymyksen/vastauksen lukijoista tunnistaa ohjelman. Tietoa ohjelmasta voi laittaa kommenttina tämän vastauksen perään.