Mikähän kirja olisi kyseessä nainen työskentelee toimittajana ja haluaisi keskittyä talousjuttuihin. Hänen siskonsa muuttaa naisen luokse ja lopulta he…

Kysytty

Mikähän kirja olisi kyseessä nainen työskentelee toimittajana ja haluaisi keskittyä talousjuttuihin. Hänen siskonsa muuttaa naisen luokse ja lopulta he huolehtivat yhdessä maaseudulla asuvasta isoäidistään. Isoäiti ja koko suku ovat riidoissa naapurissa asuvan suvun kanssa joilla on ahdingossa oleva tehdas. Tehtaanjohtajaksi on vaihtunut juuri nuorin pojista kun vanhin on kuollut ja keskimmäinen juonittelee tehdasta myytäväksi. Nainen saa toimeksiannon tehdä juttu kyseisestä tehtaasta mutta rakkaus tulee väliin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisikohan kyseessä ehkä Virpi Hämeen-Anttilan Perijät?

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_56067